Till alla mammor

publicerat i allmänt;

Sitter på solsängen på stranden en aning disigt vilket gör det skönt att sitta kvar ännu, det är varmt & gott här.

Morsdag idag jag har fått sms o grattis av barn o svärdottern, hon är omtänksam. Idag skall vi fira min svärmor ett presentkort på fotvård, samt fika på stan ikväll.

Vi kommer att ligga kvar här ett tag o njuta, sen hem & äta o duscha slappa lite, sen kör vi till byn, det gillar svärmor då hon aldrig är där ensam o fikar.

Dagarna rusar käns det som redan 8 dagar har gått, men kroppen mår bra, vi har kvalitetstid jag & maken vilket uppskattas enormt. 

Hoppas ni har det gott hemma & grattis alla mammor oavsett biologiska barn eller  bara djur vi alla tar hand om något det är det som räknas stor kram till er alla viktiga kvinnor 

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Har haft en jättebra dag hitintills med långpromenad längs havet och lunch på stranden- Så mysigt- (Döttrarna, som är hemma, hade ordnat med det som överraskning)
Middag i kväll med vänner på en kinesisk favoritrestaurang, en av dem. Finns fler...
Skönt att ni har det fint och både kan koppla av och ha tid tillsammans och ni har ju fortfarande en hel del tid kvar.
Önskar dig en fortsatt trevlig mors dag-
Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Inget mors dagfirande här, men det har varit en okej dag ändå. E-L

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Så härligt du har det, bara att njuta på!
Jag har också haft det bra.Var kyrkvärd i morse, sen gick jag till EU-valet och därefter hade jag lite mysigt med mat. Ska lägga mig nu, för jag ska upp tidigt och åka till Stockholm.
Mina barn hör alltid av sig via mobil eller sms, ingen åker långa vägar hit.
Kram!

Kommentera inlägget här :