Varje dag

publicerat i allmänt;

I hörnet av svärmors terass här duschar vi av fötterna efter stranden. Varje morgon väcks vi vid 8 av grannens byggarbetare som lägger tak.

Det bsnkas hej vilt, inte så mycket att göra nåt åt, trist bara, har nyss öppnat balkongen solen skiner fåglarna kvittrar för fullt. Dax att gå upp fixa kaffe.

Snart blir det frukost sen mot stranden, 3-4 tim räcker då solen är så stark, även om jag ligger under parasollet.

Men vi har det underbart bra njuter för fullt precis spm man bör på en semester. 

Hur ser din lördag ut?

Kram❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ska gå en sväng på vårmarknad i byn, sen får vi se. E-L

Svar: låter mysigt ha d gott
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Även om jag inte är en sjusovare så hade det varit irriterande att bli väckt av byggarbete. Själv väcks jag tidigt varje lördag och söndag av grannens tjoande småbarn. Inte mycket att säga om det men lite irriterande.

I dag blir det en lugn dag på hemmaplan vilket känns skönt.

Kram och ha det gott i värmen <3

Svar: Nä jag vill väckas av att jag är utvilad men inte så mkt att göra...nu tar vi en kaffe på svärmors terass o en god kaka till jag som sällan äter sånt men här är deras små kakor så goda inte så söta heller...ha en fin kväll kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vi har det fint i den spanska sommarstugan och trivs här . Men det gör vi ju väven hemma i Stockhom. Vi har varit ute på en morgonpromenad längs havet och sitter nu på terrassen. Lite målar jobb väntar och i kväll träff med vänner.
Stranden ligger vi ju aldrig på men sitter gärna vid havet i skuggan på en servering.
Önskar dig en fin lördag och fortsatt fina dagar.

Svar: Ja jag ligger under parasollet blir för varmt i solen o så klart badar vi låter som ni har det riktigt gott fortsätt så kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av bi:

Härligt ni har det fortsätt njuta ! Igår åkte symaskinen fram och idag söndag åker vi till Stockholm till dottern för hunden skall återlämnas .

Kram ☀️💛☀️

Kommentera inlägget här :