Det är ok att vara

publicerat i allmänt;
 
Man är stark man kör på, kroppen hänger med, känlsorna yrrar runt man är orolig över saker, ibland & allt är topp ibland.
 
Men man skall inte glömma att man bara är en människa, med massor av känslor som ibland blir lite svårare att hantera. Tiden då saknaden för ens nära som ej finns med oss mer.
 
Ja ibland blir man ledsen, man vill gråta, låta tårarna rinna ner för ens kinder. Ingen hör mig ingen ser mig. Det är just nu bara jag hemma, mina tankar mina känslor.
 
Jag som alltid är stark, men ja ibland behöver jag få ut mitt innersta, min sorg, mina tankar & det blir i tårar i min ensamhet här hemma.
 
Bara för en stund, febern ger sig inte utan fortsätter slåss mot min alvedon, man är extra känslig när kroppen är sjuk, och det är ok att vara det.
 Ljuset  har klätt om till sin mörka sida, tänder lampan, snart alla ljusen här hemma, som ger en mysig känsla av hemmet och dess trygghet.
 
Bara lite tankar från mig denna lördag ..älskar er min kära mamma & pappa
 
Mys på alla ni därute <3
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så får det vara, det är givet att det blir så ibland. Helst när man är sjuk och ensam hemma. Krya!!!E-L

2:a kommentar, skriven , av ejmis:

Kloka ord. Krya på dig! Kram!

Kommentera inlägget här :