En ny i skalan

publicerat i allmänt;
 
Har fått en ökning av kuddar i soffan med ett fodral som bryter det ljusa, samt passar till tavlorna vi har. Dessa är så mjuka och mysiga glad att jag fick tag i dom.
 
Onsdag idag sitter med mitt kaffe & tittar på tv4 börjar att tycka det är trist att vara hemma, men i går gick vi ut en sväng och jag började hosta som en galning.
 
Måste se om jag kan sova i natt utan hostmedicinen, koksolana** är alltid rädd att bli beroende av starka mediciner. På fredag tar jag min sista antibiotika. Får se om det blir bättre,  för det känns som det bara är febern som är borta.
 
Men tänkte gå på jobb fredag morgon, sen har jag ledig helg.En mjukstart och det är alltid bra. Jag ser hängig ut ännu maken sa det i går att du ser inte alls bra ut. Men tur i oturen så det inte kommer när vi reser i januari.
 
Nu skall jag dricka upp mitt kaffe :) 
 
Hur ser d in dag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag tycker absolut inte du ska gå till jobbet på fredag. Du måste ju tänka på de gamla, även om du inte tänker på dig själv! Lita du på Maken! Säger han som känner dig så väl, att du inte ser frisk ut, så tro på honom.
Det är roligt med kuddar och filtar, det gör så stor förändring i ett rum!

Svar: Absolut tänker jag på dem, men det smittar inte så det blir nog bra :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Krya på dig vännen 😍🙏Här klädtvätt o städning. Kramar o ha en fin dag❤

3:e kommentar, skriven , av znogge:

En mjukstart är alltid bra när man har varit hemma ett tag. Skönt att febern är borta i alla fall. Kanske tar det lite tid att återfå krafterna helt.

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken seg infektion. Men om du inte är ok så är det ju bättre att du är hemma ett tag till. Skönt att febern gett med sig i alla fall. Önskar dig god bättring.
Har jobbat en del på förmiddagen och nu väntar promenad och lunch med vänner. I övrigt en lugn dag.
Kram

5:e kommentar, skriven , av petra:

Hej du får gärna ringa mig i morgon om du har tråkigt:) kramar

Svar: Gör jag ;) kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Gerd:

Hoppas du kryat på dig snart! Ibland är det segt och inte alls roligt att inte känna sig frisk.
Kramar!

7:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja du får nog snällt ta det försiktigt vännen dricka kallt eller va ute gör hostan värre men ja skönt nu så et inte är då ni åker
underbar kudde åh vill ha kram fina o krya på fina

8:e kommentar, skriven , av tess:

Men så mysiga kuddar :) Krya på dig fina du <3 sv; HAHAH Okej :P Ja de kan jag förstå ;)

Kommentera inlägget här :