Mot min vilja en aning

publicerat i allmänt;
 
 
Fredag och jag hade väl inte tänkt tillbringa den i soffan, men så blev det igår kväll efter jobb kändes det i hela kroppen som influensa typ ont överallt.
 
Hoppades att det skulle ge med sig, men ack vad jag bedrog mig, vaknat hela natten, hostat, vridit mig fram & tillbaka.
 
Gick på toa i natt kunde knappt gå så 04.45 ringde jag jobb sa att jag kommer ej 07.30 tyvärr har inte varit hemma en dag på över 14 månader.
 
Men jag hade inte orken så lika bra att erkänna mig besegrad vad gäller hälsan. Nu blir det soffan tills jag mår bra.
 
Hoppas du får en fin fredag, kanske nåt särskilt på agendan?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken otur att du blev dålig men det var ett klokt val att stanna hemma. Själv ska jag inte göra någonting utan tänker bara njuta av sista lovdagen för denna gång.

Kram och krya på <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att du har blivit sjuk och krya på dig <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Krya på dig vännen usch låter inget roligt 💕💕💕💕💕kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Är man sjuk så är man och alltid trist när det inträffar. Önskar dig snar och god bättring.
Vi har +28 grader i skuggan och har varit ute med vänner . Nu terrassen med lite jobb och sedan middag med vänner på "lokal" i kväll.
kram

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

usch gumman bra du är hemma o tänk så du ingen smittar utav de gamle
krya på fort kram

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Krya på dig vännen Kramar

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Krya på dig vännen Kramar

Kommentera inlägget här :