Skönt ..

publicerat i allmänt;
 
Så skönt det skall bli att åka iväg, dagarna räknas ner så klart, har en app som räknar ner & det är ljuvligt. Skall köpa en kamera som man kan fota under vattnet med. 
 
Sitter hemma i soffan har gjort matlåda till maken o även mat till mig, då lchf mat idag oxå och det funkar.
 
Blir tv mys för min del och skall ringa en väninna  och prata lite skit för vi har inte pratat på ett tag. Passar på när maken jobbar.
 
I morgon är det fridag och inga planer och så vill jag ha det, för jag jobbar 6 av 7 dagar denna veckan.
 
Vila är viktigt det säger kroppen till själv att man bör tänka sig för. Nu skall jag tända upp med värmeljus och få en mysig höstkänsla....
 
Ha en mysig kväll ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Önskan vore om man själv hade en app att räkna ner dagarna till en semester, haha! UNDERBART <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag förstår verkligen att du ser fram emot resan till sol och värme. Just nu är det väldigt grått och regnigt så då är det härligt att ha något att längta till.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Skönt med något att se fram emot!
Prata i telefon, det är inte alls som förr, då var det mycket mer!

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Skönt med något att se fram emot!
Prata i telefon, det är inte alls som förr, då var det mycket mer!

5:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

En stor kram till Bästa Eva.
Viveka

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du har nedräkning :-D Kramis

7:e kommentar, skriven , av Annie - Stora Små Äventyr:

Härligt med kommande resa :) Kul med undervattenskamera :D
Vila är verkligen viktigt, och det är mysigt med värmeljus :D

Kommentera inlägget här :