Juligt ..

publicerat i jul;
 
Har suttit och tittat lite på julsaker i shabby chic stil, hittade denna fina staken som jag gillade.
 
Har dock inte köpt den utan sett & kanske kanske får den komma hit ..mysigt med allt ljus kring juletid.
 
Om 1 vecka kommer vi sätta upp ljusen på balkongen det piggar upp i mörkret, ser att en del har redan gjort det.
 
Även om jag jobbar både jul & juldagen så är det morgon passen, så eftermiddag & kväll är jag hemma.
 
Allt ljus gör hela december mysig ...
 
Vad tycker du är mysigt?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så mysigt i december med alla ljus och väntan kring juletider 🌟🌟🌟kram vännen

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så fin den är! Visst är det mysigt när ljusslingor och belysningar kommer upp men vi väntar ett tag.

Kram och god söndag <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Riktigt fin! För egen del så har vi gott om tända ljus och ljuslyktor hemma. Vad gäller julen är jag ingen julig person och några julsaker kommer inte fram förrän till första advent- Vi har belysning på balkongen så ljusslingan få vänta till första advent den också. Men lampor här vi som lyser upp.
Mysigt tycker jag nu, som alltid, är att träffa vänner och äta och laga mat tillsammans. Även att gå ut och äta gillas. Och det bli många uteluncher med vänner.
Kram och trevlig söndag

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh det här får mig verkligen att längta massor till julen! ÅH <3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fint
Viveka

Kommentera inlägget här :