Nästan tomt ..

publicerat i allmänt;
 
Gårdagen kände jag att vi jobbat hela helgen & var värda att slippa göra mat vilket vi alltid gör, går sällan ut & äter kanske 1-2ggr om året högst.
 
Men i går kände jag för att gå ut & äta så jag bokade bord på Jensens i stan efter där köpte vi biobiljetter ..
 
Tills Frank skiljer oss åt, hette den kärleks komedi i salongen var det jag & maken och en till, så det var tomt kan man säga. Men det var oxå för vi valde bion 21.00 ...
 
Men det var super mysigt god mat tog fläskfile & sötpotatis, efterrätt belgisk chokladkaka med mjukglass. Men himelskt gott alltihopa.
 
En riktigt mysig dag tillsammans med hög trivselfaktor... 
 
Bion var helt ok får 2,5 av 5 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

MEN åh så roligt gick förbi bion idag och tänkte på att denna vill jag se med sambon💖var den bra ,kramar

Svar: Asså helt ok kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Vilken fin dag ni hade😍💛Här blir det Helsingfors to-fre
Fin kväll till dig vännen Kramar 💕❤

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Åh, ad mysigt! *hjärta hjärta* Kram

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

någon make här ville oxå gå på bio men än har inget hänt :D
man behöver göra såna där saker i bland tycker ja är väldigt bra för förhållandet oxå

Många kramar min gumms

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt! Och att ta en utekväll är så mysigt. Förstår att det blev lyckat.
Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Låter mysigt med middag och bio.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :