Sen kväll

publicerat i allmänt;
 
Har väl mått bättre men jag är hemma alla fall jobbet är avklarat och hann med bussen 21.00 för min kollega tog rapporten. Hade blivit hämtad annars men maken är inne på extra jobb.
 
Inte sådär roligt att sitta här ensam men å andra sidan skall jag strax hoppa i säng, läsa lite och hoppas må bättre i morgon. 
 
Börjar 12.30 så kan sova ut och det uppskattar jag till tusen, sen morgon på fredag men sen ledig, hoppas må bättre annars är det att kurera sig bara.
 
Kollar lite nyheter nu, ögonen börjar gå i kors ha ha ok jag önskar er en god natts sömn ...
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jag tror det kan vara rätt gott för en som har besvär av något slag, att just få börja jobba lite senare.
Önskar dig en god natts sömn och en fin dag imorgon! Kram

Svar: Tack detsamma fina Gerd hoppas du har det gott kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ullie:

kanske blir till att lyssna på maken o va hemma o kurera dej så massa skit som går nu
krya på fina gumman

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fått sova gott i natt!

Kram

Kommentera inlägget här :