Dumt att byta ut

publicerat i allmänt;
 
Ja när det kommer till hudkrämer eller så som man använt ett tag eller tom år så kanske man känner för att byta och prova nåt annat. Jag fick syn på den rosa aco flaskan & gillade den.
 
Tänkte kan ju prova att byta ut dom mot mina eucerin som jag alltid har, sagt & gjort men ack så korkat. Mina gamla är ju redan super & uppfyller min krav.
 
För den andra då aco blir inte min hud så mjuk som annars. Så nu har jag skickat efter den som jag hade innan alltså eucerin kommer jag att fortsätta att använda.
 
Men man måste ju våga prova nåt nytt ibland, kanske hade den kunnat vara bättre, det vet man ju aldrig heller.
 
Brukar du byta eller du håller dig till det du alltid gjort?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Jag brukar oftast hålla mig till det jag använt! :D <3

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Jag använder också Eucerin kroppslotion och är supernöjd kommer aldrig byta ut den däremot Eucerin krämen som jag använt länge kommer jag byta ut mot någon annan från Apotea !

Kram ♥️

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Det beror lite på vad det gäller. Just ACO:s produkter är jag inte så imponerad av dock...

Kram och god kväll!

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

jaa tycker ju att jag är pank jämt just nu å blir inget ha ha :) :)
hoppas du fick en jätte härlig dag vännen min
nä cykelväskan va väl inget direkt för mej men bra me plats i den men ja jag cyklar inte heller ha ha men är et samarbete så är det ju liksom :D kramiz

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag byter sällan utan håller mig till det jag brukar använda.

Kram och ha en fin Måndag!

6:e kommentar, skriven , av petra:

ja testar olika hudkrämer men jag älskar att testa mig fram,aco provade jag för några år sedan och fick eksem över hela kroppen? kramar

7:e kommentar, skriven , av Paula_liinas :

Håller mig till en ö samma hudkräm
Det blir Lumenes produkter för mig😀
Fin måndag till dig vännen Kramar ❤

8:e kommentar, skriven , av Paula_liinas :

Håller mig till en ö samma hudkräm
Det blir Lumenes produkter för mig😀
Fin måndag till dig vännen Kramar ❤

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag byter ibland hudkrämer och brukar få dem på recept av min hudläkare. I många krämer finns det en hel del konserveringsmedel (som man inte vet om om man inte förstår de kemiska beteckningarna) så det vill till att vara noga. I övrigt använder jag också Eucerin ibland. Annars kör jag både på Clarins och Biotherms hudkrämer. Vad gäller ACO är det inga favoriter. Köper dem inte.
Trevlig måndag

10:e kommentar, skriven , av Ann:

Jag byter ganska ofta & gillar att ha ett par tre stycken samtidigt att byta med!!👍Dock använder jag aldrig lotion längre utan boddy butter då jag är så torr så jag dammar annars!!!😂🙈😂Hittat en favorit i Grekland såklart🇬🇷💙🇬🇷tyvärr hittar jag den inte alltid, men när jag väl hittar den köper jag såklart ett par burkar!!!Annars mest butter från BodyShop!!!😊Kramiiizz från Falkenberg😍

11:e kommentar, skriven , av ejmis:

Jag byter ganska ofta, mest för att jag kan tröttna på en doft rätt fort.

Kommentera inlägget här :