En skön måndag ..

publicerat i allmänt;
Måndag & en ledig sådan, vilket jag verkligen uppskattar. Har en tid hos tandläkaren som jag sa igår kl 09.30 och vill gänra hinna dricka kaffe innan...
 
Trist att inte få en sovmorgon men hon jobbar bara månd tisd så man får ta det som finns. Jag är glad för det så skönt ändå att komma upp & få ut så mycket man kan av en bra dag.
 
Njuter av fågelkvitter & nylagat kaffe, tv4 nyheterna som iofs bara snackar om corona, men ändå en riktigt mysig morgon.
 
Man får lust med både tvätta fönster och fixa på balkongen, men det där tillåter inte min rygg vill jag lova *s*
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Heléna:

Det låter som en behaglig start på veckan! Jag har ätit frukost här i lugn och ro och njutit av mitt morgonkaffe. Ska jobba 10:00-14:30 och sedan tror jag det blir lite pysslande här hemma för att få påskfint. Hoppas det går bra hos tandläkaren! Ha en riktigt fin måndag fina du! Kram vännen 🌞💖💖

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Själv är jag lös och ledig och har inget inplanerat. Gräsmattan ska gödslas men det är inte mitt jobb.

Kram och god måndag <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Håller tummarna att tandläkarbesöket inte var allt för smärtsamt, varken i mun eller plånbok.
Jag har varit på behandling efter jobbet, nu ska jag ut och sätta mig i solen en stund.

Svar: Det var gratis haha men skall dra ut en tand en som INTE är gratis..njut på
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Carro:

jag är ledig så är bara hemma och tar det lugnt!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en ledig måndag trots tandisbesök. Men när du ska dit på morgonen har du ju dagen fri sedan. Här har vi haft ett fantastiskt vårväder så det blev en en heldag ute med både båttur till Djurgården och sedan har vi promenerat 12 km. Lunch ute på en restaurang i solen. Så mysigt. Nu en hemmakväll.
Hoppas du haft en bra dag.
Kram

6:e kommentar, skriven , av petra:

Hoppas det gick bra hos tandis,här får vi inte besöka om inte akuta fall, kramar

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Man får ta den tid de erbjuder tyvärr. Hoppas att allt gick bra=) Visst får man vårkänslor och vill plantera blommor. Här har vi beskärt en Ginsengbuske=) Ta hand om dig 🙏
Kram

Svar: Låter ju mysigt, ja vi har det rätt bra vi med kram vännen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :