En super härlig helg ..

publicerat i allmänt;
 
Vi har haft en fin eller super skön helg tillsammans, jag har behövt det då mitt minne sviker mer ofta, så att bara vara och göra det man mår bra av är behövligt. Kraxigheten försvann igen * hm skumt*
 
Då är vi inne på måndag &  jag har kvällsjobb, vilket alltid är skönt efter ledig helg. Har varit på vibes 2 dagar i rad & njutit av värmen o solen ......
 
Ätit gott jag grillade i går, fick besök så vi satt på balkongen och åt, så mysigt. Är snart semester vilket vi längtar efter. 
 
Jag har en 6 dagars vecka nu, så det är mkt jobb inkl helg men jag ser fram emot semestern så det går i sin lilla takt ..
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt med en bra helg tillsammans. Måndagen innebär att det är min sista lediga vecka och att verkligheten närmar sig...

Kram och ha en bra måndag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så skönt det låter. Och just att göra det man har lust med är ju så viktigt.
Sol idag här i Stockholm och vi ska ut en andra vända. God lunch känns bra och jag ska köpa ett par skor i Gamla stan som är bra att ha för promenader.
kram och trevlig måndag.

Svar: Alltid trevligt Ditte du har härliga saker på gång 🖐 kram å fin kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Jag kan verkligen höra vilken härlig helg du haft, så underbart att ha njutit av solen och värmen som varit! Hoppas du får en jättebra kväll på jobbet också :D <3

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Låter härligt :)
Påbörjar nästsista semesterveckan idag

5:e kommentar, skriven , av Lisebrecik:

Så bra at du har hatt en fin helg ❤️

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

See urmysigt ut på Vibes!
Härligt att se fram emot semester =)
Vilken mysig helg med mysiga sommarkvällar =) Idag har vi hållt på med lite installationer av toalett som slutade i en liten vattenläcka=(
Ha det bäst
Kramiz

7:e kommentar, skriven , av Enna:

Så viktigt att göra det man mår bra av:) Jag har hjälpt min mormor att organisera hennes garderob, varit och shoppat lite, och precis haft en liten pamper night :)

8:e kommentar, skriven , av Christina:

Skönt att du fick en avkopplande helg, sådana behövs.
Hoppas nu att din jobbvecka flyter på bra.
Själv går jag in på min sista semestervecka....

Ta väl hand om dig!
Kram Christina

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Eva.
Du mår väl bra😟❤
Kram
Viveka

10:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad härligt! :)

Kommentera inlägget här :