Den var stor

publicerat i allmänt;

Som jag sa igår åkte jag till yngsta efter ha duschat o packat, dock var jag trött men barnbarnen ger en energi. Hade velat sova hemma pga ryggen mest, men dom vill jag skulle stanna.

Dottern klpte en familje pizza vi åt lite alla, sen kollade vi på Ture Sventon tills barnen somnade, den minsta hos mig och den stora hos sin mamma.

Mysigt vi hade vi och har, men barnen sover nu så vi 2 umgås, åker hem imorgon behöver vila o sova ut..

Får se hur ryggen ter sig annars får jag kanske boka en tud hos läkaren, borde bli bättre, men skär som knivar ofta under dan.

Hur är din fredag?

Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en fin kväll men jag förstår att det är skönast att sova hemma. Mer vilsamt.
Hoppas ryggen blir bättre. Ohc du borde ju få den röntgad ås att du vet vad som är fel- Vet man inte det går det ju inte att rätta till till det onda.
Kram!

Svar: Alltid så kloka ord från dig,Ditte välkomna hem förstår att ni bör va hemma igen..kram å sov gott
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Trist ryggen inte blir bättre, tur du kunde göra det du ville under semestern iallafall. Kanske det du får sota för nu?
Vi har sett alla avsnitten av Ture Sventon, riktigt bra, tyckte vi! Och pizza är gott och barn och barnbarnsmys oslagbart!

Svar: Ja man får så mkt energi av de små
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag håller med om att man får energi av barn och barnbarn eller av annat som ger glädje.
Jag kan inte träffa mina b och bb så ofta men har gott om vänner. Huvudsaken man har ett socialt nät. Ska ut i kväll.
Hoppas du kan få rätsida på din rygg! Kram och trevlig lördag!

Svar: Tack snälla, trevligt att gå ut oxå kram fina du
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :