Älskar kläder

publicerat i outfits;
 
Ja jag är en kläd älskare i högsta grad, jag röker inte jag tar sällan ett glas vin  går aldrig på krogen, så ja jag köper kläder ..
 
Gårdagens outfit går i vitt & beigt fick ju skoskav från mina nya sneakers i förrgår så fick ta ett par skor utan härl
 
Torsdag & kvälls jobb men jag slutar 20.30 sen morgon jobb i morgon sen ledig helg, dock trist maken jobbar.
 
Vädret utlovats härligt varmt & klart man vill vistas ute, men det kommer nog bli tid för det oxå.
 
Sen har jag bara 3 jobb dagar nästa vecka sen har vi semester, skulle ju varit på Kreta men så blev det inte trist nog.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Snyggt! Själv har jag noll inspiration för klädköp nu men det kommer väl.

Kram och god torsdag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag tycker också kläder är roligt men hittar ganska sällan något jag verkligen vill ha. Men när jag gör det så köper jag. Jag går ju ofta ut och äter med vänner eller med maken och vi slår oss ganska ofta mig ner på en uteservering. Vi har ju tiden och tycker det är mysigt. Och det är nu vi lever. Har ju ingen bil så de pengar det skulle kosta med garage och allt per månad kan vi ju använda till det vi gillar. Ja, förutom resor för det gör vi ju ändå.
Har haft en bra dag och varit ute i flera timmar med en väninna och med ett trevligt stopp på vägen.
Skönt att du nu har e ledig helg. Håller tummarna för bra väder.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag älskar också kläder! Gillar att festa till mig och jag lägger inga pengar på något annat mer än en festmiddag på Vasa Orden en gång i månaden, men nu står det still där sen i mars. Så nej, jag har ingen lust att köpa kläder just nu.
Du är alltid så snygg i din outfit, Eva. Som en mannekäng! <3
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Så snyggt du har bra klädsmak och kläder är kul 👍
Kram fina Eva ❤

Svar: tack snälla, kommer inte in på bloggen alls ikväll kram fina
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :