Nytta & nöje

publicerat i allmänt;
 
Dagen har gått snabbt, även om jag inte gjort något första delen av dagen, men sen så gjorde jag fläskpannkaka ala lchf, sen gjorde jag en chese cake som nu står i frysen.
 
Suttit mest hela dan sen 13 på balkongen, efter maken gick bakade jag, nu är solen borta, men ändå skönt att njuta. Har  jazz i bakgrunden vilket passar mig perfekt!
 
Blir väl nån film kanske sedan, äter vid 19.15 men nu njuter jag av svenska gubbar & en alkohol fri cider.
 
Saknar osbitar bara men får fixa det så det finns i frysen nu sommartid. Så jag har det ganska bra här hemma.
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 

Taggar: bak, cider, lördag, mat ala lchf, svenska gubbar;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bi:

Min dag har varit bra med lite utflykter och annat ! Ha det gott finaste Eva !
Kram ❤

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Vad härligt att sitta ute, det är helt förståeligt kan jag tala om! Vädret är helt magiskt <3 KRAM

Svar: Kommer inte in på din blogg :( önskar dig en fin söndag kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ullie:

åhh vännen vva härligt sämre väder här idag solen kom typ halvv åtta blåsigt o kallt så mest inne dag ihär idag

ha en härlig sönda fina du kramar om

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Kanonväder! Jag har mest stannat i skuggan idag, men det varvarmt där med!

Kommentera inlägget här :