Passa på då det är rea..

publicerat i allmänt;
 
Kunde inte motstå dessa bootsen i skinn nedsatta 40% och dom kom i går och dom var sköna vilket är viktigt för min del.
 
Skinn blir ju mjukare & skönare med tiden, så spraya på dom med inpregnering så dom håller sig bättre.
 
Idag onsdag & fick mitt covid19 svar igår som var negativt för 3 gången vilket är skönt. Har inte heller varit ute eller på jobbet så kanske inte konstigt.
 
Njuter av mitt kaffe, pratade med min son en stund, alltid mysigt att prata med ens barn.
 
Grått & regn ute en typisk höstdag här, men vad gör det?  man är inne med gott samvete :) 
 
Hur ser din onsdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra att du hittade ett par boots som var sköna. Så viktigt. Jag har tre par i skinn, något annat vill jag inte ha och de har några år på nacken men är i skick som nya. Köper man kvalité så lönar det sig ju oftast. Har också ett par "Bally curlingkängor" i mocka och med fårskinnsfoder som är så varma och sköna om det blir många minus.
Skönt att ditt prov var bra. Känns ju fint när du börjar jobba igen att du vet att du inte är smittad.
Ska träffa en väninna för sen lunch och promenad både före och efter.
Önskar dig en fin onsdag och hoppas du snart är piggare
Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till snygga boots. 40% rabatt är verkligen inte fy skam så då får man passa på.
Skönt att ditt tredje prov inte visade på smitta.
Vi ska hämta lilla S på förskolan som vi brukar göra. En mysig tradition.

Kram och god onsdag <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

40% på nåt man vill ha är väl sällan fel! Bra du testades negativt igen. Jag har just bloggat om min onsdag🤓

4:e kommentar, skriven , av Pauline:

kul med nya skor! :)

5:e kommentar, skriven , av Enna:

Härligt när man lyckas hitta något på rea :)

6:e kommentar, skriven , av ullie:

men ja jätte snygga o perfekt me rea. ja har knappt prövat mina nya men verkar bra
va könt ändå när man får negativt svar på vissa frågor :)

ja verkligen njuter när ja har barnen hemma mycket nu id lovet

kram gumms

7:e kommentar, skriven , av ullie:

men ja jätte snygga o perfekt me rea. ja har knappt prövat mina nya men verkar bra
va könt ändå när man får negativt svar på vissa frågor :)

ja verkligen njuter när ja har barnen hemma mycket nu id lovet

kram gumms

Kommentera inlägget här :