#kangol

publicerat i allmänt;
 
Var en sväng på hm igår efter jobb, bara scrolla igenom och kollade in höstens must have. Hade inte tid att gå ordentligt men missade inte denna fina hatten, provade & vips följde den med hem.
 
Kangol kollektion på hm men just denna fastnade jag för & inget annat. Igår efter att maken åkte och jobbade så stod jag på balkongen och samtalde med vår goa granne.
 
Vi har så mycket trevligt att prata om och han är så himla go gubben asså. Ofta många skratt, jag är ju så öppen så det känns som vi känt varandra i evigheter.
 
Men efter  jobb  skall vi hem till min yngsta dotter hon ville bjuda på våfflor, det låter ju smarrigt. 
 
Torsdag är jag ledig, då skall jag fika på stan med min väninna, en stund sen har jag lite att fixa då jag jobbar fred-sönd ..
 
Nu hoppas jag det går fort, mina ryggsmärtor gör sig påminda ännu sen Öland. 
 
Hur ser din onsdag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken fin hatt!
Jag har studiedag och det är väl så där om jag ska vara ärlig...

Kram och god onsdag!

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jag har tvättstugan, men den tar inte hela dan, dock. Fint väder, lite kyligt bara. Nej, en bra dag!
Kram och vilken snygg hatt!

3:e kommentar, skriven , av Bi :

Men så snygg nu måste jag åka ner till H&M 👌

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har varit på picknick med barnbarn. Sen bjöds vi på pizza🤗E-K

5:e kommentar, skriven , av petra:

Låter som en mysig granne:) spanade på den långa dunjackan i samma märke :) vilket väder vi haft denna onsdag , kramar

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

gott med våfflor :D

Kommentera inlägget här :