Det är matt som gäller ..

publicerat i allmänt;
 
I vår / sommar är detta matta färger som tar över, sen är det så klart upp till var och en vilket man vill ha...
 
Jag själv har köpt 4 andra färger & märken men oxå matta, så snyggt på tårna för händerna måste vara fria från lack i jobbet.
 
Hm har bra kvalitè på sina lack, över förväntan faktiskt. Har ett vitt lack från hm som jag är så nöjd med.
 
Jag kan väl måla när jag är ledig eller semester men inte annars bara fossingarna då.
 
Onsdag och 3 dagar att jobba solen skiner så det blir ok att cykla till jobbet idag ju.
 
2 kvällar & morgon på fredag, gårdagen var jag bara inne, det var så skönt fick tvättat, gjort matlådor till maken, fixat fötterna.
 
Idag hinner jag inte mkt mer än ta det lugnt fram till det är dax att jobba, men så är det inte mkt att välja på är glad för jobbet.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag använder sällan nagellack men visst är det fint med matt.
Vi får besök av äldsta fröken och lilla I så det ska bli mysigt.

Kram och ha en fin dag <3

Svar: Ja jag läste det :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ullie :

Tycker det är lite fånigt . Sjukhus vårdvent kanske men inte vård som hemtjänstsjukvård ålderdomshemm fånigt få flera utav mina ja hade älskade nagellack ville alltid titta o sen måla sina egna .
Vill du ha ett ljus utav mej ? Kramiz hoppas kvällsjobbet går bra nu då

3:e kommentar, skriven , av Ullie :

Tycker det är lite fånigt . Sjukhus vårdvent kanske men inte vård som hemtjänstsjukvård ålderdomshemm fånigt få flera utav mina ja hade älskade nagellack ville alltid titta o sen måla sina egna .
Vill du ha ett ljus utav mej ? Kramiz hoppas kvällsjobbet går bra nu då

Svar: Åh ja gärna gumsan kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag köper bara små flaskor av nagellack och då är det mest tårna jag målar. Vad gäller färger så köper jag det som jag tycker är snyggt. Och det varierar.
Har varit på fysrehab för ryggen och sedan blev det en promenad på 5 km.
Och efter det vaccinering. Tacksam för att jag fick Pfeizer.
Kram

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Det har varit en ganska lugn dag, det är skönt ibland!
Godkväll,

6:e kommentar, skriven , av Sussi:

Även om jag får ha nagellack på fingernaglarna så målar jag oftast bara tånaglarna ändå. Har en rosa nyans som jag älskar att ha på sommaren. Hoppas jobbpassen går fort så du snart får helg. Kram

Kommentera inlägget här :