Gose soffa

publicerat i allmänt;
En riktig gose soffa, är denna skönhet som vi blev helt tossiga i då vi såg den på mio möbler. Man fick prova att sitta så klart och man kunde krypa upp riktigt mysigt. Den är 112 cm djup och nästan 3 meter lång. Har en sammetskänsla.
 
Ser inte så stor ut men det är den, för jag är en sådan som älskar att krypa upp & kunna sitta skräddar stil ...fast det får jag ej egentligen av läkaren, men jag gör det utan att tänka ...
 
Söndag & jag är hes och snorig, fick i går kväll nysattacker 2 timmar höll jag på att nysa, ögat o näsan på höger sidan började rinna. Kanske kan det varit vår värmefilt jag tog fram efter lång tids oanvänd. Hade förr allergi mot kvalster men det är borta fick jag info om för ett tag sedan.
 
Ingen aning för filten la vi undan och det blev lite bättre senare på kvällen, så vi får se hur det artar sig ...
 
Söndag blir en promenad & vila inför en 6 dagars vecka, om jag inte blir förkyld, då får jag inte ens komma till jobbet.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

En soffa ska vara skön att sitta i. Tyvärr är inte vår särskilt bekväm men den får hänga med ändå.
Jag ska kamma och duscha hundar och mer än så lär jag inte hinna med.

Kram och krya på! (Det är inte så att det är en reaktion på vaccinet?)

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Men åhh vilken myspysig soffa ser jättefin ut och i den färgen 👌 Brukar också sitta i skräddarstil tycker det är skönt hihihiii...
Kram å va rädd om dig fina bloggvän ❤

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Soffan ser väldigt skön och rejäl ut men den kräver ju också sin yta. Riktigt snygg! Har ni beställt den? För mig är det viktigt att en soffa inte är för mjuk och det är tyvärr de flesta numer. Vi ska köpa en ny men har inte hittat någon som både är skön att sitta i och bra för ryggen och heller inte för mjuk.
Min dotter fick en liknande reaktion efter sin vaccination och den varade i ett dygn. Hoppas du snart mår bättre.
kram!

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Hoppas nu att det inte är en förkylning. Låter lite som en allergiattack tycker jag. Himla fin soffa. Den såg superskön ut! Kram!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sköna soffor är bra. Man måste kunna sitta ordentligt också, inte bara myssitta. Vår soffa är snyggare än skön. Tyvärr.
Vi har varit hos Mellan och gratulerat ett par dagar i förväg. Första gången vi sågs inomhus sen i oktober. Och längre än fem minuter. E-L

Svar: låter mysigt 💙
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av petra:

så härligt med en stor fluffig soffa :) krya på dig vännen ,kanske en reaktion av vaccinet??? kram

Svar: nej allergi från pläden som legat undan ett tag tig bort den o det blev bättre kram o natti
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

super fin är soffan
den hade jag oxå gärna haft.
av skyr vår svarta stor o bra men gärna grå i stället i så fall eller beige

vi kollar ibland efter ett nytt bord men vi itter här o äter o vid datorerna var kväll så måste va högt och va stort

Ta hand om dej och hoppa det inte blir förkylning kramizar

8:e kommentar, skriven , av ullie:

super fin är soffan
den hade jag oxå gärna haft.
av skyr vår svarta stor o bra men gärna grå i stället i så fall eller beige

vi kollar ibland efter ett nytt bord men vi itter här o äter o vid datorerna var kväll så måste va högt och va stort

Ta hand om dej och hoppa det inte blir förkylning kramizar

Kommentera inlägget här :