Mums

publicerat i allmänt;

Blir mycket bär under sommaren, så gott och nyttigt. Gubbar har jag ätit i massor redan 

Imorgon skall vi till äldsta dottern i Ystad och fira henne hon fyllde 40 den 19 juni, då blev jag mamma för första gången 

Så det blir kalas + midsommar firande med alla mina barn med respektive och alla 5 barnbarn.

Full pott vill säga, dock jobbar jag till 14 men så är det men sen ledig helg med maken wiiii det var 4 veckor sist.

Ha en fin torsdag mina fina följare 

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken rolig midsommar ni verkar få! Njut! E-L

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka härliga planer för midsommar! Skönt att både du och maken är lediga tillsammans.
Kram och ha det gott <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt att träffa alla de dina! Hoppas också på bra väder.
Ja, mycket frukt och bär blir det här också. Tyvärr börjar jordgubbarna i Spanien gp in på sluttampen med de har ju funnits sedan mars. Hann äta en hel del innan vi åkte och antar att det finns kvar när vi kommer hem. Vet från min uppväxt att vi åt jordgubbar dagligen och ed tanke på att perioden är så kort så har jag fortsatt med en traditionen-
Önskar dig en fin midsommarhelg.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Ha en fin midsommar med nära och kära 👍🌼🌹🌻🌺🍀

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Ha en fin midsommar med nära och kära 👍🌼🌹🌻🌺🍀

6:e kommentar, skriven , av Gerd:

Önskar dig en fin jordgubbshelg plus kalashelg nu i midsommar!
Älskar alla dessa bär. Har mumsat jordgubbar idag, men de var dyra.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av petra:

Älskar jordgubbar köpa en hel stor kartong igår haha med 7 lådor:) Glad midsommar vännen,KRAM

8:e kommentar, skriven , av Bi:

Hoppas ni hade trevligt hos dottern och barnbarn har redan blivit midsommardagen nu ! Å gu va gott med jordgubbar och även körsbär 👍
Kram fina bloggvän ❤🍓🍓🍓

9:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Hoppas du har haft en härlig midsommar kram

Kommentera inlägget här :