Ont ont

publicerat i allmänt;
 
Ja hur kunde jag? hur kunde jag gå i ett par nya skor eller använda 1 gång  utan strumpor? ja tankspridd eller nåt.
 
Fick så ont sedan och när jag kom hem såg jag att skinnet rullat ner som en rullgardin, till apotek köpa hem saker som jag kan ha.
 
Har jag lärt mig något? jadå så klart! inatt har jag sovit 12 timmar och rätt bra sömn, vilket är bra i dagsläget sova är ju nämligen rehab för hjärnan och då en trött hjärna.
 
Idag onsdag skall försöka gå ut en sväng och ta en kaffe med min väninna som tar sig hit då jag inte kan gå långa sträckor med foten just nu.
 
Tvätta lite och förbereda middag till maken kommer hem från jobbet, lutar åt köttbullar idag.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har städat sovrummet och gjort rent badrumsskåpet och i kväll blir det kurs. Vilken otur med foten men med plåster på så blir det säkert snart bättre.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja du. Dum kan man vara hela livet… själv har jag bölat på vårdcentralen och känner mig helt slut. Krya på skaven! E-L

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Ja, fy så dumt det kan bli!
Jag går aldrig ut utan att ha strumpor på, åtminstone nylonsockar.
Krya på dig och ha det så bra som det går.
Ikväll ska jag på den lilla kören, i måndags var jag på gospelkören, nu gillar jag mig.
Kram, Gerd

Svar: tack snälla ha en mysig kväll varm kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Aj, så illa med skoskavet. Hoppas det snart läker.
Har haft en rolig dag med en hel del som hänt la. träffat vänner på bokklubb med en supergod lunch, var en vända till kyrkogården och har även varit hemma hos ena dottern i Nacka strand . Full fart och jag trivs med det- Men det är inte lika full fart varje dag.
Kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Aj men sånt r brukar försvinna fort efter plåster 🌸Här blir det oxå köttbullar ikväll kram

Kommentera inlägget här :