En bit bort

publicerat i allmänt;
 
Bland dom första lediga dagarna i juni var vi iväg en dag och mot Simrishamn, åt glass, latade oss, fotade lite, njöt av värmen.
 
Sen vidare mot Stenshuvud, Kivik, där vi gjorde ett matstopp bilder kommer, dock var jag lite irriterad på deras bemötande där.
 
Men vi hade det underbart & jag låter inte någon annans humör påverka mig i längden. Att ligga vid vattnet lyssna på alla ljud kring en så härligt.
 
Vi har faktiskt varit iväg en del fast vi inte haft semester utan varit lediga i några dagar, så vi har semestern kvar jag nästan 3 v och maken 4 veckor.
 
Idag fredag thjohoo så skönt fast jag har jobb helg, men bara 25% men maken är ledig så vi åker väl o badar efter jag slutat.
 
Härliga väder, idag efter jobb skall jag fika med min väninna på stan, dock hade vi inte i tanken när vi bokade att idag börjar Malmö festivalen. 
 
Men det finns nog plats för en fika på stan ändå, blir langos där en dag allafall.
 
Hur ser din helg ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Enna:

Vad mysigt!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så fina sommarbilder! Och visst tar en gärna dagarna till vara.
Helgen är ganska oplanerad men i morgon ska det bli +35 så då håller vi oss hemma och i skuggan ute och tar ut en fläkt. Och skönt inne med ac
Men en sen restaurangmiddag blir det nog.
Kram

Kommentera inlägget här :