Go kväll på er ..

publicerat i allmänt;
 
 
Go kväll på er & hoppas ni har det bra. Jag har inte varit här så ofta då jobbet tagit mkt av min energi men nu sitter jag här & väntar på fotbollen.
 
Maken jobbar så jag är ensam hemma, har haft att göra med m in nya mobil som jag fick igår, pust kommer inte att byta igen efter 1 år för mkt jobb.
 
Ja juklapparna skulle jag slå in, men orkar inte idag, får ta det på söndag istället. Har nån klappar till maken kvar & nån till som jag vet vad jag skall köpa, så det tar inte tid.
 
Har varit lätt fixat i år, vilket är super skönt, för att springa i stan är inte min grej mer faktiskt. 
 
Maken börjar bli lite snuvig, rosslig i halsen hoppas det inte blir värre än så, vill inte bli sjuk nu.
 
Hur har ni det i julstöket?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Lugnt och skönt här hemma kan jag säga och det är skönt.
Hoppas att det är falskt alarm så att maken inte blir sjuk.

Önskar en fin fredagskväll!

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lugnt och skönt även här. Köpt några klappar, har några kvar. Hoppas ni håller er friska! Trevlig kväll! Eval8.
Hoppas mina kommentarer syns, kan aldrig se dem eller eventuella svar själv…

Svar: Jadå det gör dom 😄
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :