Hoppas det funkar

publicerat i allmänt;
 
Jag kikar in & hoppas det funkar nu, kan dock ej se att det kommit kommentarer sen innan, men hoppas nu det funkar. Fick en kommentar och den kunde jag läsa.
 
Trist när det klyddar men vad gör man? inte så mkt. Ja vi har nu pyntat det som skall vara uppe, får ju fixa när man jobbar som vi gör.
 
Har varit full rulle i dagarna, så man har inga problem att ha att göra. Skall dock ta det lugnt i helgen.
 
Snart är klapparna klara, så skönt och nån kvar bara. Nu skall jag & maken krypa ner i soffan under värmefilten och se någon bra film. 
 
Hoppas ni mår bra & har det bra.
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Testar! Har läst!
Men en kan undra vad blogg.se svarar när sidan legat nere så länge-
kram

Svar: Ja de sa inte så mkt tyvärr jag sa vad fwlet var o då fi k jag tillsvars vi håller på att lösa det . Kram å sov gott
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Nu verkar det som om det fungerar så vi hoppas att det ska fortsätta så.

Kram och och god kväll!

Svar: Ja verkligen kram o sov gott
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Uppdaterades i min läslista nu på morgonen. Men det brukar dröja, så det ärlig likt. Ha en skön torsdag! Eval8

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men åh är du redan klar med klapparna 😜jag har inte ens börjat och ni får jag panik för hela nästa veckan är jag upptagen 😫ja vilket strul med bloggen man blir ju så less kram

5:e kommentar, skriven , av Thereselinneaaa:

Åh vad trist att det krånglar! Brukar det göra det? Precis bytt till blogg.se från Nouw som haft konstant krångel sen i juni…

Vill bara berätta att jag flyttat min blogg till thereselinneaaa.blogg.se ( 3 st a). Nouw krånglar alldeles för mycket så jag ger den nya en chans. Hoppas du vill fortsätta kika in på den nya! 😊

Svar: Hej ja det klydda nån dag men verkar vara ok nu ..ja klart jag vill :)
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Åh duktigt du är. Som är klar med julklapparna. Jag hat inte köpt någon än.

7:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Åh duktigt du är. Som är klar med julklapparna. Jag hat inte köpt någon än.

8:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Åh duktigt du är. Som är klar med julklapparna. Jag hat inte köpt någon än.

Kommentera inlägget här :