Träning & biobiljetter

publicerat i Allmänt, Tips;
 
 
GRATIS biobiljetter när man tar 3 nr av TOP HÄLSA  & det är precis vad jag har gjort, så säger jag upp tidningen när mitt sista nr kommer, gillar ju att läsa om tips ang träning & varför inte passa på när man får gratis biljetter.
 
Jag har oxå tidningen WELLNESS för ett år nu det är en tidning med lite blandat & lagom av allt, tips och så när det gäller träning & kost, inedning, resor, smink osv. Rätt skönt att slippa hålla koll i affären när den kommer ut.
 
Nu har jag nyss intagit en god frukost efter ett pass på 45 min, så jag känner mig topp nu....snart blir det en dusch & det närmar sig jobb dax, skönt slutar 20.30 och då gäller det att cykla hem snabbt för att inte missa ensam mamma söker som kommer 21.00.
 
Ha en skön höst måndag 
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Rö:

Vad skönt med träning - kul att läsa att du är igång igen..
Jag tycker om din blogg.. så jag har inga önskemål annat än att fortsätta som du gör...

Ha en underbar måndag och sköt om dig..
Kram

2:a kommentar, skriven , av amanda (marilena):

hej tjejen !
det är aldrig fel att få gratis biobiljetter !

jag köper inte så ofta tidningar, ibland Allers,
men bara för att det finns en massa korsord där,

min "gubbens" syster var i förra året med på tv "bonde söker fru",
hon valde bonden från Öland, med det blev ju inget
mellan dem, men det var roligt att se henne på tv
med bonden,

kram sötaste Eva och ha en bra arbetsdag !

3:e kommentar, skriven , av viveka:

Hej goa Eva.
Saknar skiftarbete... hinner ingenting av att arb må - fre.
Jackan kostar 3 tusen, Barbour.
KRAM...

4:e kommentar, skriven , av Maria:

Hej finaste.
Vad härligt att med biobiljette. Alltid trevligt med biobesök.
Stor kram Maria

5:e kommentar, skriven , av Tina:

Härligt att du är igång med träningen igen o lite inspo kan du säkert hitta i tidningen. Perfekt årstid för biobiljetter o mysigt att gå på en riktigt bra film. Tycker du har en härlig blandning här på bloggen o det är alltid lika roligt att kika in. Kramisar Tina

6:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Hejsan vännen.
Ser det är mycket du gillar, som även jag gillar.
Ha nu en fortsatt jättefin vecka. För nu då jag skriver, är ju måndagen snart över.
Ha det jättegott nu.
Låååååååång veckokram från mig.

Kommentera inlägget här :