Lite blandat

publicerat i Allmänt, musik;
 
 
 
Ja gårdagen hade väl  dragit många tittare på svt 1 kl 20.00 bänkade med massa gott & sällskap för vissa som kanske hade besök hemma för att kolla på mello.
 
Vem var favoriten då? min favorit Helena som tyvärr kom till andra chansen bara, trodde nog att hon skulle ta sig till final faktiskt. Men hon är inte ute ur mello så jag får fortsätta att hålla tummen.
 
Sen gillade jag även låten med killen som var spanjor  som åkte ur synd men så är det , man kan inte tro att det är en viss sorts musik som vinner längre. Utan precis hur som kan det gå.
 
Nog om det efter mello blev det Iene Huss som gick på 5an & den är bra alltså så när den var slut var det inte så mycket kvar av kvällen. Vaknade i natt av hemska magsmärtor & det var väl priset jag fick betala för all god ost jag åt i går då vi hade ostbricka.
 
Söndag i dag & inte ett dugg på agendan & det gillar jag så mina fötter skall få sig en behandling alla fall.I morgon kommer jag att börja ta tag  i min träning igen så då går första passet av innan det är dax för jobb.
 
Vad tyckte ni om mello?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Håller med dig tyckte också att helena var bäst. Dom andra vet jag inte hur dom kom med. Hoppas på bättre till nästa deltävling.
Ha en fin söndag.
Kram
Maria

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Tyckte Mello var sådär kram Diana

3:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Ärligt talat tyckte jag de var bedrövliga bidrag, kan bara hoppas att fortsättningen blir bättre.....Hoppas du haft en lugn o skön dag o pysslat om dig själv. Kramisar Tina

4:e kommentar, skriven , av amanda :

häftig Mixer Eva, där som du skriver tidigare,
ska nog köpa likadan !

jag gillar pojken som vann, kanske inte melodin,
men honom gillar jag, så jag röstar på människan, hahaha...

ha en fortsatt trevlig söndagskväll...kram !!

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag har en utförlig rapport om mello idag, men det visste du nog redan ;-) Och jag tycker oxå Helena skulle gått til final direkt!

6:e kommentar, skriven , av amanda:


hej Eva ! hoppas du mår bra och har mycket energi för denna fina tisdag...kram !

7:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Hej hej, själv tittade jag inte på mellon men jag hörde att det var både snack om kiss i trosor och håriga armhålor.
Hår har jag väl inget emot men kiss?! Det är ju inte kul alls. Hur tänkte de där egentligen. Nä, jag är nästan glad att jag inte såg det. Det verkar ju bara vara ett spektakel för spektaklets skull istället för en fest med musik och talanger.

/Sur-Sarah

Kommentera inlägget här :