Packat & klart

publicerat i Allmänt;
 
 
Kom hem från jobbet efter 22.00 & både trött och hungrig, lite joggi och allt är på plats igen. Har packat lite saker att ta med mig, då vi åker iväg i morgon.
 
Mannen min hämtar mig efter jobbet & sen kör vi skall stanna borta till lördag & vi skall fira alla hjärtansdag på en plats som jag inte kan avslöja nu eftersom min man inte vet var vi skall åka.
 
Det är en överaskning så därför vill jag inte skriva om det idag utan det gör jag efter. Har handlat en present i dag oxå till honom.
 
Han är värd allt ....
 
Önskar er alla fina en underbar alla hjärtansdag oavsett vad ni hittar på ....& kram på er 
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Hoppas att ni får en fin helg tillsammans!
Här blir det att gå ut o äta idag :)

Kramen om

2:a kommentar, skriven , av GeddFish:

En stor allahjärtanskram och ha det gott i helgen! ♥♥♥

3:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Men, så mysigt.
Det skall bli spännande och intressant att få höra om er resa.
Ha en finfin Alla Hjärtans dag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Vad spännande och kul!

Ha en underbara Alla hjärtans dag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Så mysigt ...
Önskar en riktigt fin Alla Hjärtans Dag/Kram

6:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

vill önska dig Eva en fin alla hjärtansdag :)
vad spännande! Undrar var du har hittat för resa blir spännande att få veta senare :) Likaså presenten :)
Ni får ha en jättebra alla hjärtansdag och ni får ha en jättebra helg kramar

7:e kommentar, skriven , av amanda:

vilken härlig helg ni har framför er Eva !
och ni båda är värd för det,
jag vet ju din hemlis, men skulle aldrig berätta det för någon !
kram på dig - och njut av helgen !

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Då tänker jag att du har det fantastiskt fint just nu, så härligt!

9:e kommentar, skriven , av viveka:

En kram till dig i efterskott på alla hjärtans dag.
Kram.
Viveka

10:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

hej! Njut på och ha det så bra var ni nu än befinner er :) kramar

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha det så mysigt tillsammans.
Kram

12:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Ååå vilken fin överraskning. Hoppas ni har en fantastisk dag tillsammans o njuuter. Kramisar finaste. Tina

Kommentera inlägget här :