Underbara hem ....

publicerat i Allmänt;
 
 
På plats men allt känns så underbart även om vi bor i en likadan lägenhet så är fönstret i vardagsrummet större & mer öppet så man kan njuta av att titta ut över havet.
 
Men allt som är nytt i hemmet som kommit på plats är så härligt, vitt vitt & en mellanbrun soffa som bryter av i en mjuk ton. Tända ljus omger oss med en hög mysfaktor & jag njuter på hög nivå.
 
Lussebullar skall vi fika med nu & vi tittar på antikrundan för det är i Malmö idag & även det första avsnittet av det var just i Malmö allt började.
 
Ja nu blir det att bara ta det lugnt & jag hoppas ni har det super gott alla fina, mys på & låt 2014 vara en lugn mys start på året ...
 
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Freja:

Jag tittar oxå på Antikrundan och tänkte på dig när jag såg att det var från Malmö1 Nu vinkar jag till dig genom TVn!

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mysigt stor kram Diana

3:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Såå mysigt det låter :) Bilder ?
Här har vi fortfarande jul framme. I nästa vecka tänkte jag städa ut den! Orkar inget just nu. Har fortfarande lite ont i huvudet o illamående vid bihålorna. Dottern J är hemma idag än. Idag har vi planerat att åka o handla till Karleby....

Ha en fin fredag!

Kram

Kommentera inlägget här :