En tidig höst morgon

publicerat i Allmänt;


Sitter på jobbet 1 timme innan jag börjar men det gör jag frivilligt för att slippa sitta på bussen. ...

Vaknar ju ändå så nu sitter jag med mitt kaffe & tittar på morgon tv4.

Kallt var det idag då jag kom ut jag frös & det är ju inte så ofta man gör det när man befinner sig i klimakteriet. Men nu kanske det blir lite kyligare än det varit eller kanske bara på morgonen.

Slutar 13 i dag rätt skönt sen ledig i morgon OM jag inte skall jobba extra som jag sagt att jag kan göra om det kris med folk.

Annars en lugn dag & det ser jag fram emot faktiskt.

Önskar er en riktigt skön dag alla fina

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Ha en skön dag nu då!

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Vaknade till kyla här med. Slut på sötebrödsdagarna.
Ska ratta bilen till däckhotellet och byta skor.
Sedan ska jag ta mig ledigt.
Goa kramar, Gerd

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vaknade till solsken men har inte kollat utetemperaturen.
Vackert är det i vart fall.
Ha en fin dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av amanda:

oj, vad tidigt du skriver, god morgon på dig,
skönt att ha ett jobb att gå till !
Det blir en vacker höstdag i dag, lika vacker som
på bilden !

ha det bra kram !!

5:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Godmorgon Eva, kyliga men härliga morgnar, det gillar jag. Fina bilder kan man få till sig när man är uppe i ottan som vi är ibland :-) Ha en fin dag på jobbet, själv börjar jag när du slutar ;-) men mitt pass slutar 20.00 så det är okey!
Kramiz

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kylan läser jag helst bara om...
Skönt för dig med en lugn och vacker höstmorgon. Din bild var vacker och ger mig en fin höstkänsla.
Önskar dig en bra dag och hoppas på att du kan vara ledig imorgon.
Kramar!

7:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här har jag vaknat till solsken idag :) Lite frost därute faktiskt. Nu städat o det blir strax en promenad med Blondi också i det fina vädret!
Ha en bra dag o hoppas att du får vara ledig imorgon!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Nu börjar kylan nypa till i kinderna och näsan på morgonen! Hoppas att det går fort till våren! Kram

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Hoppas din dag varit bra! Jag gillar din höstbild, hösten är min favorittid! Sen är jag nog lite hungrig, för plötsligt såg löven ut som chips...

10:e kommentar, skriven , av Gittan:

Vilken fin höstbild, och visst är det härligt med klar, kall och skön luft. Jag är ledig så det blir lite av varje i dag. Ha en skön helg. Kram vännen.

Kommentera inlägget här :