Utlottning på .....

publicerat i Allmänt;
Infinity Halsband med Cubic Zirconia
 
Segelbåt Silverpläterad Halsband*Love which connect two persons par Halsband (st)
 
Då kör vi på med en utlottning & det gäller ett presentkort på 100kr på www.fintochbilligt.se där kommer dessa otroligt fina smycken ifrån...
 
Smycken gillar vi alla, eller nästan alla någon favorit som  örhänge och andra halsband eller armband om inte man själv vill ha det så kan man  ge det till någon man tycker om kanske ....
 
Det du skall göra nu är att titta in på sidan & se ut något för max 100kr länka i din blogg & skriva i en kommentar till mig varför du skall vinna. 
 
Detta gäller fram till TORSDAG 16 OKTOBER KLOCKAN 20.00 vinnaren presenteras fredag senast klockan 12.00
 
LYCKA TILL ALLA FINA SOM ÄR MED :) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Smycken är roligt och fint men........Jag har så mycket, och är skitdålig på att ta på mig dem. Less is more. Eller vad dom säger.
Ha en skön ny vecka nu fina du.
Kramkram från mig.

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Hej!
Det fanns så himla mycket som var vackert så jag kunde inte låta bli att välja två saker som jag la upp på min blogg :) http://somomjaginte.blogspot.se/2014/10/jag-ar-kar.html

Jag skulle vilja vinna så att jag kan köpa en fin julklapp till min kära mamma som alltid ställer upp för mig.
Vänliga hälsningar, Anna

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Så spännande, jag får titta in och se om jag hittar nått fint!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mycket fint fanns det. Men jag inser att jag har så det räcker och blir över. Köpte ju massor i Peking under åren jag bodde där och på resor dit senare. Fick tillverkat efter mitt tycke och det var extra spännande.
Tänker att det är någon annan som skule behöva smycken bättre än jag.
Kramar!

5:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Mycket fint jo, men jag är nog inte med i tävlingen. står över denna gång....av lite olika orsaker.
Ha en bra måndag!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin början på veckan!
Kram

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Då får jag ta en titt...

Kram och ha en bra start på veckan!

8:e kommentar, skriven , av amanda:

jag gillar smycken Eva !
men använder så sällan, men jag ska titta där !

ha en fin dag kram !

9:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Hej, ska kika lite men smycken har jag så mycket av och tillverkar en del själv oclså så jag får väl nöja mig med att kika tror jag. Kram till dig

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

Finfina saker! Jag önskar alla som deltar ett stort lycka till! Kul med tävlingar! Kram

11:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Hej Eva, man får väl lova att ångra sig ;-) Vilka fina smycken det finns...Klart att jag hänger på och anledningen är att jag gillar det som inte är så himla pråligt utan kan vara snyggt med det lilla fina blänkandet ändå.
Räcker det som anledning tro? Eller jag kanske ska skriva att jag bara vill ha, vill ha, vill ha!!!!!

Svar: Klart man får ångra sig det finns ju en slut tid :) ja jag har själv köpt ett armband där o har det på alltid då jag är ledig :) kramen
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Frida Eriksson:

Jag hittade dessa fina örhängen med ett ankare och en ratt.
http://tacospanda.blogg.se/2014/october/tavlar-om-orhangen.html
Tänkte direkt på min syster. Hon ÄLSKAR allt med sjömanstema. Hon skulle älska de här söta örhängena! Skulle bli så glad om jag fick chansen att ge henne dem i julklapp!

Svar: lycka till tjejen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :