Lyxfrukost

publicerat i
 
 
Lördagmorgon & jag har inga ostbullar kvar dom är uppätna så då är det att ställa sig och baka vilket jag snart skall göra, det blir lite bacon & stekt ägg oxå det är för maken lyxfrukost.
 
Just nu sitter jag med mitt kaffe och tittar på tv4 morgon tv ( gillas) planer för dagen nej det var inte tänkt men det finns ju saker jag vill göra ändå, vilja och måste är 2 olika saker ju *s*
 
Ta lite bilder ute vill jag alltså åka ut en sväng, jag vill fika med lilla mamma och jag vill åka till ikea och där vill jag ha en spott till vardagsrummet som jag nämnt innan.
 
Men jag vet inte vad maken vill, så jag skall väcka honom när jag gjort frukost till oss. Jag har sovit super gott i natt & rena sängkläder gör det inte svårare heller ....
 
Ja det är lite av vad jag har tänkt mig sen vad det blir av det ja det återstår att se :) 
 
Äter ni lite extra gott på helgfrukosten?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Comsi comsa:


Tittar också på morgon teve, fast det kanske är mera förmiddag. :-)

Kan du vara snäll och skicka över en ostbulle när de är bakade? :-)

Trevlig lördag och kram ♥

2:a kommentar, skriven , av FrökenTV, bloggen om tv och film:

gott med god frukost :) det ska man få på helgen.

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ibland cyklar vi ner på ICA och köper ostbullar men i dag blev det inte av. Men vardagsgröten byts oftast ut mot en rostad smörgås med fikonmarmelad!

Kram

4:e kommentar, skriven , av G I N A ~:

ostbullar är så gott ^^

Svar: javisst är dom :) ha en fin dag :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Therese:

Ja, jag åt mackor med Keso och avocado. Blir lite extra på helgen när man har mer tid! Ha en skön Lördag, kram

Svar: Mysigt hoppas det är bra med dig Therese kra
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

God förmiddag!
En lyxig frukost är alltid extra mysigt och gott. Eftersom vi inte jobbar brukar vi ordna till det ett par gånger i veckan men inte specifikt just på en helg. Men det händer också...
Skönt för dig att ha en oplanerad dag. även om den del önskemål finns på listan. Gör det du mest känner för och det du mår bäst av.

Här tittar solen nu fram efter en blåsig och lite mulen morgon. Snart dags för utgång...
Önskar dig en fin dag.
Kram!

Svar: Ha du oxå det härligt kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Maken körde och köpte frallor imorse, ovanligt hos oss :)

Svar: Mums gott Ha det gott kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Jag äter nog samma frukost varje dag. Lyxen på helgen blir lördagsfrukost i sängen.
Ha en jättefin lördag nu.
Kramkram.

Svar: Oj det var inte dumt ju 😄ha en skön lördag kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Charlotte:

Men så mys det låter..
Här drar vi oss lite längre framför tv:n så det brukar bli brunch
Ha en bra dag!

Svar: Härligt det med hoppas allt är bra med dig kramen
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Bästa med mysfrukost på helgerna o inte stressa. Vi var en tur till skåneland idag, men mannen fick huvudvärk o feber så det blev en snabbare hemfärd än det var tänkt. Hoppas du fick måbga bilder ute, hittade spotten på Ikea och fick en mysig fika med mamsen. Njut av kvällen finaste. Kramisar Tina

Svar: Trist med din make Tina men vad gör man! ja spott fick va då det var såå mkt folk men fika med mamma o träffa lillebror gjorde vi ta hand om er kram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Elin:

Ostbullar är så gott! Hoppas du får en bra kväll :)

Svar: Ja dom är goa o inget mjöl heller 😄ha du en skön lördag kram på dig
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Finns inget bättre än att lägga sig i en renbäddad säng, så himla skönt!
Hoppas du får en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :