Dödskallar ....

publicerat i allmänt, kläder;
lånad bild
 
Hittade denna koftan som fanns  i olika färger som svart, vit ,grå min första tanke gick till Freja som jag vet gillar dessa skallar.
 
Roligt med lite olika stilar även om jag hade valt en vit om jag hade köpt en, men jag har så många koftor & ponchos så det räcker för mig.
 
Dessa finns på www.lager157.se och kostar endast 150kr vilket är ett bra pris för en kofta tycker jag. Det finns så mkt fint på deras hemsida ...
 
Jag köper ibland trosor där för dom är så sköna och håller tvätt efter tvätt & till vardags är bomull så skönt.
 
Skön dag till er alla 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men en sån vill jag ha så cool:)önskar dig en fin Fredag kramar

2:a kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

tuff den är :-D

Svar: trevlig valborg :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men va cool

usch ja håller på att läsa om en flicka på FB som har cancer hon är fem år o snart kommer dö de typ väntar nu kan inte läsa utan att gråta gud så hemskt o kan inte sluta läsa heller för ja vill vet hur det går men nu bara åt ett håll :(

Fin lördag till dej kram

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

Jag brukar ibland också hitta lite kläder på lager 157 :)
är väldigt fina kläder och bra priser :) kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är ingen som är dödsskalleförtjust men den koftan var tuff på ett diskret sätt.

Trevlig Valborg!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anita:

Fin !

7:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Den var jätte fin. Kram

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

Förutom min drog inredningsprylar har jag ännu en drog. Kläder!! Den koftan hade inte jag tackat nej till. Fin :)
Kram

9:e kommentar, skriven , av Diana:

Cool kofta :)kram

10:e kommentar, skriven , av Freja:

Helt rätt att du tänkte på mig, vill ha! ;-)

Svar: Ja jag visste det hehehe ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :