Årets klapp

publicerat i
lånad bil..
 
Årets klapp sägs vara dessa VR glasögon som då finns i olika prisklasser och beroende på hur mkt man vill lägga på dom. Min bror köpte ett par för 399kr 
 
Min syrra provade dom och sa att det var riktigt häftigt, plötsligt var hon i Dubai och såg sig omkring, sen var hon i en skräckfilm, vände sig om och såg en kvinna ligga på golvet pekade och sen började dem skratta.
 
För allt blir så levande när man har dom på sig, så jag är sugen vi pratade om det igår faktiskt att ha ett par hemma, dock är dom på bilden dyrare. Jag är ju oxå glad för teknik prylar, hm nog efter min älskade pappa.
 
Har du provat ett par VR glasögon?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej det har jag inte gjort. Visste inte ens vad det var...

Kram och ha en bra kväll!

2:a kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

vi har riktiga värstingar, Oculus Rift. Så sjukt coolt!!!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Nej, jag har inte provat, men det skulle vara toppenroligt att testa! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag hade inte hört talas om det när det blev årets julklapp!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har läst om dem, men för mig känns de helt oviktiga . Vet inte alls vad jag ska ha dem till. Föredrar nog verkligheten.
Mne kul att höra vad du tycker om du provar dem.
Kram!

Svar: Jag har provat dom & det var riktigt kul o en upplevelse som jag inte trodde på :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :