Fick av svärmor

publicerat i Smycken, allmänt;
 
 
Jag älskar kors & innan vi åkte hem från svärmor så gav hon mig detta fina kors i rostfritt stål som hon hade i sina gömmer. Jag blev super glad och det såg hon oxå och då är det roligt att ge bort saker ...
 
Har faktiskt inte köpt något alls på semestern för där fanns inte heller saker att köpa mer än sprit och godis eller knappt godis heller. Men inget turist ställe så då blir det ju så .
 
Men fick även 2 gamla saker från hennes granne som är bästa vän med min svåger som symboliserar Grekland. Skall visa er sedan och han sa att jag skulle vara rädd om dom då dom är väldigt gamla.
 
Njut av dagen den kommer inte igen
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilket vackert kors så det förstår jag att du blev glad för! Extra roligt dessutom när presenten blir uppskattad.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

så fint kors :)

3:e kommentar, skriven , av Cassandra Haraldsson:

Superfint kors! :)

Svar: Tack snälla sov gott ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så fint att få ngt så personligt 💕Kram

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Ååh så fint, förstår att du blev glad av en så personlig gåva. Välkommen hem!!

Kommentera inlägget här :