Ordning & reda ...

publicerat i
 
Jag är ju den som vill ha ordning & reda bland mina saker oavsett vilka saker, hittade på nätet denna förvaring som jag sen köpte i butik och i går sorterade jag ut allt som skall behållas ..
 
Blev ju bra ordning på det sen använder jag ju inte detta varje dag, utan har en liten sminkväska där det dagliga ligger i ..
 
Skall bara köpa en flaska spray som rengör mina sminkborstar och sen en ny kajalpenna, tycker smink är roligt dock använder jag inte så mkt ..
 
Sen ser man vad man har oxå förr hade jag allt i en stor nessesär men svårt att hitta en ögonskugga tex om jag ville ha det ...
 
Har du ordning bland ditt smink?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Jag äger inte speciellt mycket smink. Så det är inte så mycket att hålla reda på. Men alla sminkborstar står i en behållare i badrumsskåpet! :)

2:a kommentar, skriven , av bi:

Bra där med ordning å reda på sakerna det gillar jag är ju inte Jungfru för intet 😀 Vad är du för stjärntecken Eva ? Kram 💛

Svar: Jag är vädur ❤kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så smart!

4:e kommentar, skriven , av JoJo:

jag försöker få lite mer ordning och reda bland mitt smink, men är inte det lättaste då man äger sååå mycket xD hahah!! ha en fin kväll snygging!! kramis <3

5:e kommentar, skriven , av Diana:

Vilken ordning, nja har alldeles för mycket kram

6:e kommentar, skriven , av Longevity - en blogg om hälsa:

Fin ordning, jag själv äger inget smink haha, en mascara det är allt. Dottern däremot har nog som du, samma ordning

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nuförtiden har jag inte så mycket smink men det jag har finns i badrumsskåpet.

Kram och ha en fin dag.

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Perfekt! Och du har ju en del saker så att åskådligt se vad som finns underlättar. Jag har en liknande men betydligt mindre men bra att se vad som finns och var.
Kram!

Kommentera inlägget här :