Sista dagen ...

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Tisdag & månadens sista dag och ett steg närmre våren vilket är glädjande ju. jag skall snart iväg till vc & träffa min psykolog som kommer att ta 1 timma ca.
 
Sen hem & träna och sen inte så mkt mer för idag. Kolla min serie tänkte jag för det blev inte så i går då kom min äldsta dotter på spontan besök vilket var riktigt trevligt, dock så händer det för sällan.
 
Kvällen bjuder på tv och denna årstiden älskar jag tv sitter ju inte särskillt mkt på mobilen eller nätet över lag på kvällar av någon anledning.
 
Men nu skall jag tömma kaffemuggen sen bege mig :) 
 
Njut av dagen alla 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag tycker också att det är härligt att det är sista dagen på denna månad och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

God morgon! Strålande sol här så jag skickar lite. Så skönt och även med de ljusa dagarna- här är det nu ljust från strax efter 8 och till 18.30. Och även hemma blir det ljusare.
Mysigt med spontanbesök!
Hos oss blir det väldigt lite tv om kvällrana, en del mer om vi är hemma denna årstid,men vi träffar vänner äter en del ute och jag fastnar gärna i en bok. Önskar dig lycka till på VC och en trevlig dag.
kram!

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Ja, snart återstår bara en vintermånad och sedan så... Dock är det väldigt grått och dystert i dag och februari kan bli kall. Hoppas det går bra på VC i dag och att du får den hjälp som du behöver.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Tiden går verkligen fort. Nu ska jag hämta barnbarn i skola och på dagis!

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Lycka till idag, februari imorgon och snart är det vår:-)

Kommentera inlägget här :