Blått är flott...

publicerat i kläder;
 
Blått är flott sägs det ju, men jaghar nog aldrig varit sådär stor förtjust i blått egentligen, men när jag såg denna blommiga klänning blev det, den vill jag ha.
 
Jag kräver ju större storlek uppe än nere, så det var inte lätt jag fick byta den 2 ggr men skam den som ger sig.
 
Klänningar är svalt & skönt nu sommartid, ett plagg som passar mig, kjol är oxå en favorit det kommer ett inlägg om mina favoriter senare i veckan.
 
Denna köpte jag på hm för 199kr bra pris oxå ....
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

åh så fin den är och vilket bra pris du fick den för! :D ha en fin kväll bönan! kraam

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snygg.
Kram
Viveka

3:e kommentar, skriven , av ullie:

skrev nog på insta men skriver här den va jätte fin ville me ha så kollade men d är redan slut kanske :D

Kommentera inlägget här :