Do nothing ...

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Vaknar vid 09.45 går upp öppnar balkongne o där sitter min ena granne en man som är pensionär & en väldigt rolig o trevlid sådan, vi samtalat ofta o även skojjar mkt 
 
Han började prata jag blev kvar en stund, till slut sa jag nä nu måste denna kvinna ha sitt kaffe i sig, han bara skrattade. Jag kände att i dag är det varmt o gott igen.
 
Han var en aning trött på det, men det höll jag inte med om alls,*s* nu sitter jag med kaffe & bloggen, hade en fundering att åka o bada men får se måste ha tag i ett par skor/birkenstock till maken.
 
Kanske bara ger oss ut en sväng får se, för i kväll blir det bio & mamma mia så det blir super kul.
 
Hur ser din tisdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag tycker också att det är härligt att värmen är tillbaka och så mysigt med bio :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kul med Mamma Mia! Vi såg den för ett tag sedan och en bra "feel good" film med härlig musik. Vad gäller mat här så äter vi ofta lunch ute nu dessa fina dagar. Helst vid vattnet. Eller en mysig middag ute då det svalkar skönt.
Ska idag till jobbet och ordna med lite och ska träffa en väninna för lunch Trevligt!
Önskar dig en fin tisdag.
kram!

Kommentera inlägget här :