Grekland ...här kommer vi

publicerat i Grekland;
 
Klockan är efter midnatt och taxin kommer vid 03.45 och hämtar oss för att vi sen tar tåget över och sen planet till Santorini, sen båt ca 3,15 tim 
 
Så det är en lång resa men det gör inget då man vet hur underbart där är, har varit hos sonen & flickvännen med maken o yngsta samt de små.
 
Men hade en hel del att göra här nu när vi kom hem, men nu skall jag sova en stund hoppas jag, så jag orkar stiga upp.
 
Jag kommer att blogga från Naxos Grekland så hoppas ni vill hänga med ..
 
Kram å njut av helgen 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Ha nu en riktigt skön semester!

2:a kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Ha en skön semester, jag hänger med. Kram på er 💞

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas ni får det riktigt varmt, skönt och avkopplande! Klart jag hänger med :D

Kram och njut nu <3

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag önskar en en underbar resa och jag hänger på.
Kram 💚

Svar: va roligt o tack snälla kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :