Så mysigt ..

publicerat i allmänt;
 
 
 
Det blev en mysig gårdag vi gjorde mat åt barnen, sen körde vi ner på stranden kanske inte sol precis men varmt!! som om vi var utomlands fuktigt som bara den.
 
En super fin kväll, sen körde vi hem och på vägen var solen så vacker att jag var tvungen att ta en bild, man får inte den riktiga bilden via mobilen som irl men ändå, väl hemma satte vi oss på balkongen tända ljus o jag tog en cider, men en pride kork som jag tyckte var coolt.
 
Gick till sängs vid 23 somnade gott var super trött mkt pga natten innan då jag inte sov gott alls, ja vi har verkligen haft en fin sommar, den kan ingen klaga över :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

I går var det verklige fuktigt trots regnet som kom. I dag är det behagligare.

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av MALIN:

Håller med dig - så mysigt! Kram

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Kvällarna är verkligen helt magiska! :D

4:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Låter hur mysigt som helst :)

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Idag har vi väldigt hög luftfuktighet, 96% men det ska väl kanske bli regn.

Ha en skön dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Marie:

Haha...just en sådan cider drack jag oxåå igår kväll...supergod:-)

Svar: visst var den :) trevlig fredag
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh det låter ju supermysigt! :) ha en fin fredag nu pinglan! kraamar <3

Svar: Detsamma finaste kram <3
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst vill man ta till vara dagarna. Men jag gillar kvällarna bäst. Mysigt med en badkväll med barnbarnen. Och skönt utan sol.
Kram och trevlig fredag.

9:e kommentar, skriven , av Sussi:

Sommaren har verkligen varit hur fin som helst. Man får ta vara på den sista värmen nu, troligtvis håller det väl inte i sig så länge till. Älskar dom ljumma sommarkvällarna :) Kram

Kommentera inlägget här :