Smaskar i oss..

publicerat i allmänt;
 
Maken & jag sitter o smaskar i oss bilar, inte vilka som helst utan Ahlgrens bilar, som maken fick som ett tack för något ang test pilot.
 
Brukar inte äta så mitt i veckan men nu blev det så & jag överlevde *S* vilade 1 timme efter jobb, blev ingen strand, orken fanns inte ..
 
Min goa psykolog ringde ( fast hon har semester) o vi pratade ca 30 min kändes skönt, berättade om FK bla. Men de godkände min sjukskrivning fram till 20 aug sen är det semester & jag ber o hoppas jag är ok att jobba full tid sen.
 
Inte heller så kul att ligga helt utslagen på semestern, för då kunde man stannat hemma. Man kunde inte heller veta att man skulle få ett bakslag ( visste inte det ens att man kunde få) 
 
Skall till barnbarnen sen hämta dem på dagis innan mamman slutar, får se om det blir bad kanske eller bara lek..
 
Hur har du det i värmen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att det löste sig för din del. Bakslag förväntar man sig inte men tyvärr är det nog inte helt ovanligt dessvärre. Det är viktigt att vara rädd om sig helt enkelt!

Kram och ha en bra kväll <3

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Var rädd om dig kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mycket bra tack. Men med en påse Ahlgrens bilar hade det varit ännu bättre😉 just haft en rejäl regn och åskskur/E-L

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad härligt att få prata av sig, behövs ibland! <3

Kommentera inlägget här :