Vilket val?

publicerat i Resa;
 
Här skall vi väl stå ut att äta fruksot i 3 veckor ;) längtar så och att få umgås med maken vilket inte blivit så mkt av   ännu pga jobb o tider ..
 
Lagom stort hotell familjedrivet o jag är väl inte så mkt för stora komplex hotell utan hellre små & charmiga som familjen driver själv.
 
Blir mer personligt sen där vi var 2017 på Kreta var iofs super fast det var stort o så men där fanns en värme ändå som gjorde att man gillade det ..
 
Alla har ju olik smak o krav, men 5 ggr säger ju en del om hotellet eller hur? vad väljer du för hotell när du reser??
 
Torsdag jag jobbar 3,5 tim börjar 13.30 så jag kan ha min älsklings tid nu för mig själv vilket är oerhört viktigt för mig.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag väljer helt klart ett mindre och personligare hotell än ett stort komplex. Där kommer ni att få det bra. Jag har tvättat lite och uträttat en del ärenden så vid lunchtid blir det stranden.

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Ser underbart ut :D

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det ser verkligen helt underbart ut! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hotellet ser ju väldigt fint ut. Blir säkert jättebra. Jag bor helst aldrig på stora hotell och all inclusive väljs bort direkt. Gillar små "boutigue" hotell med bra läge nära havet.
Här är det jobb idag och ska nu ut och äta lunch med en väninna som lite varvning.
Trevlig torsdag.
Kram!

Kommentera inlägget här :