Halv trist

publicerat i allmänt;
 
Blev lite halv trist maken åkte till jobbet, dotter o barnen åkte hem och kvar blev jag, syndade med 2 mackor rostade o hoppade över middagen då det är trist att äta själv idag.
 
En bit glass o en pepsi max smaskar jag på nu strö tittar på tv skall upp vid 9 i morgon till sjukgymnasten inte alls lust för sen är det jobb till 21.00.
 
Aja jag får väl sätta på en film eller kanske en julfilm ännu bättre sådana kan jag titta på hur mkt som helst.
 
Annars har dagen gått i lugn takt, och det behövs kan jag lova....
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

Härligt med julfilm :) Musses jul i Ankeborg är ju ett måste under julen

Svar: Håller med dig :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

åh kan tänka mej det är jjobbigt
just nu e ja glömsk förlåt jobbade han inom samma som vi ?
hoppas ni hinner synas något i morgon o sov lite längre då
skckar stor kram o åh va ja önskat vi bodde närmre 3

Svar: nej hjärtat det gör han inte, utan rättsväsendet jobbar han på kram å fin måndag ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Igår tog jag en lång promenad som vanligt och sipprade på en kaffe i solen. Min man har jobbat hela veckan inluderat hela helgen. Så visst är det ensamt emellanåt 🤔
Skönt att bara hänga framför TV och glo på julfilmer=) Vi såg på the Wow igår. En jätte bra film! Trevlig dag/ kram

4:e kommentar, skriven , av ullie:

tokiga ulli som älskar se dina hemma bilder <3

Kommentera inlägget här :