Tomt på gatorna ..

publicerat i allmänt;
 
Go kväll jag tog bussen hem i kväll då maken gör sina nätter, så tomt på gatorna i stan, kom fram en narkoman började prata om julen osv ville ha pengar men sa det har man inte mer nästan.
 
Sen skulle han råna tomten o dra sa han mmm sa jag, ja hemskt för många absolut, men inte fasen rånar man en tomte ha ha ha 
 
Sitter i soffan äter en isglass nocco mums men kanske lite kallt. Aja gott är det jag njuter, blir lite tv nu sen i säng & läsa lite har sovmorgon om inte maken väcker mig ha ha ha 
 
Ha en fin kväll 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Hoppas du sovit gott!

Svar: Inte så bra tyvärr...
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fått sova gott och att det blev en liten sovmorgon för dig.

Kram och ha en fin dag!

Svar: usch ja det är mkt att städa, jag orkar inte så vi gör det tillsammans eller jag börjar på torsdag att städa, maken tar golven, ja man är ju helt slut efter så vila dig o jag är lite avis på att du har snö det hade vi behövt för här är grått o trist kram å va rädd om dig ps// det gick ej att kommentera hos dig !!
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag kan inte låta bli & skratta så tårarna rinner😂😂😂du gjorde just min dag....eller ja, iaf resten av den med din kommentar "inte fasen rånar man väl en tomte!!??"😂😂😂....jag får nästan dåligt samvete för att jag fullständigt bröt ihop av dom raderna👍👍👍Tack Eva!!❤Självklart e det väldigt synd om många i samhället tycker även jag!!🙄Stort av dig att stå o prata m honom!!❤Julkramar i massor från Falkenberg!!!!🤗🤗🤗//Ann

Svar: Låter härligt att du fick dig ett gott skratt ibland kommer det lägligt :) ja jag hade inte så många val stod i en busskur ha ha kram goa <3
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :