Tomten jag inte kunde slita mig

publicerat i allmänt;
 
 
Köper ju inte så ofta nya julsaker men jag sa ju att vi var på ett besök på Vellingeblomman, i veckan och jag fick syn på denna och kunde inte slita mig.
 
Ja den kändes som den måste följa med oss hem, sagt o gjort nu står han på skänken och pryder julen jag tittar på honom varje dag & bara älskar den.
 
Rosa små detaljer gjorde mig knäsvag ha ha ha samma som ängeln som fick följa med hem för nån vecka sedan.
 
Har även en ängel som brukar hänga i granen men vi har inte gran i år utan blir en liten gran som står i kruka.
 
Har du nån favorit julsak?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men asså gud så söt den hade jag lätt köpt också:) jätterolig,har väl ingen favoritsak till jul kanske en fin blomgrupp el nåt:) kramar

2:a kommentar, skriven , av blondina:

Vilken söt tomte :) sv; Ja förkyld är jag ännu men mår hyfsat bra :) Jo julklapparna är fixade :) Jag ska jobba annars bara mysa med sambon den tid jag får över efter jobbet ;) sj då? dina planer i jul? Kram

3:e kommentar, skriven , av ullie:

man fattar ju hur det är då det bara står där o ropar o vill följa med hem !
rosa oxå inte en chans att hon hoppa den inte fniss

hoppas du har en fin helg vännen kramar om

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tror inte jag har någon speciell julsak som favorit.
Ha en fin tredje advent!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Så tuff tomte som jag även lätt hade köpt=) Jag har bara en liten och näp gran i år som görs sig bra i uterummet. Jag gillar mina stora tomtar speciellt min norska tomte som står vid entren. Trevlig 3 advent min vän/ kram

Svar: Roligt att ha någon favorit :) jag gillar oxå stora tomtar :) trevlig advent du oxå kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :