Jag är nyfiken på..

publicerat i accessoarer;
 
Ja jag är så nyfiken när det kommer ut nya mobiler, och just samsung är min favorit, just nu har jag galaxy s8+ och är super duper nöjd med den.
 
Men har fått info från samsung att galaxy s9 är på G och då blir man ju nyfiken, denna rosa/lila är ju inte helt fel alls, men OM jag köper ny vet jag inte om det blir en + modell.
 
Har ju så fina skal till denna & den är bara 1 år gammal så maken brukar ta efter mina, då han inte alls bryr sig så om mobiler & inte heller har sociala medier som jag tex.
 
Men skall bli kul att läsa mer om denna skönhet.
 
Hur ofta byter du mobil?
 
Kram 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

fina:) åh vet inte men jag har en förmåga att byta ofta då jag råkar ha sönder dem stup i kvarten:) men nu håller jag hårt i den:) kramar o hoppas allt är bra.

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vid behov, vilket jag hoppas infaller så sällan som möjligt!

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Vad fina :)
Jag köpte en Samsung j5 2017 i januari.Före det hade jag en Huawei p8 lite.Den köpte jag förra sommaren.Började bete sig konstigt under nyåret så det blev en samsung. Försöker att inte byta så ofta. Men får den nåt fel så..
Ha en fin fredag

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Många nya modeller visas nu på mobilmässan i Barcelona. Så lite av det på spansk tv.
Jag byter ganska sällan mobil och kör på Iphone eftersom den liksom hör ihop med min MacBook. Kameran är inte till belåtenhet men jag har satsat på två jättebra separata kameroro i stället och de är alltid med mig. Har även en Canon systemkamera. men den är sällan med i det dagliga.
Kram och trevlig fredag.

Kommentera inlägget här :