Då var det söndag ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Då var det söndag och en ny vecka står för dörren, kommande helg är bara jobb fred till sönd 11.30-21 så man får passa på att njuta.
 
Måndag morgon 7 är det första dagen ut, men nu är det bara söndag & jobb skall inte ens tänkas på, gårdagen var ljuvlig på alla vis stranden halva dagen, sen fika i hamnen och sen pizza på kvällen på balkongen.
 
Man sitter ute länge & njuter av det, idag är det lite pyssel hemma bara kanske äta ute vi får se ..
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi ska ju på informationsmöte om nybyggnadsprojektet och sedan är inget inplanerat. Helst hade jag velat titta in om Lilla S men vi får väl se...

Kram och ha en härlig söndag <3

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här firas sonen Andreas på 20 årsdagen!
Snart hämtas maten

Kram, kram

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Min söndag är skön och avslappad. Solen skiner. Blommorna frodas. Ska bli en cykeltur.
Skyltsöndagskram 💝

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt och det gäller verkligen att passa på! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi bara tar det lugnt idag/E-L

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Härliga dagar nu. Det är bara att ta för sig! Dom har lovat lite regn idag. Får se hur det blir! Kram

7:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Vilken härlig lördag du verkar ha haft!

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

God sen eftermiddag! En ljuvlig söndag! Sitter med ett glas bubbel på balkongen och ser på alla båtar i kanalen. Har varit ute med vänner under dagen, jättetrevligt. Ska nu pusta ett tag innan jag drar igång pluggandet inför den jobbresa jag ska göra i veckan.. Men då får jag gå in för det är alltför mycket ute påbalkongen som distraherar. Men pauser tar jag ju...
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

Kommentera inlägget här :