Go kväll ...

publicerat i allmänt;
 
Go kväll klockan går fortare än jag hinner med, trist men sant dagen har varit jobb o sen fika på stan med väninnan. Det var ett tag sedan så vi hade en del att prata om.
 
Har inte mått så bra under dagen redan i natt har jag haft en känsla av illamående, men ätit o så på jobb ingen magsjuka heller.
 
Hängig sa dem på jobbet att jag såg ut, sov på min 30 min rast som en stock, aja får se om det blir nåt av det, nu ledig 2 dagar.
 
Psykolog tid i morgon sen ledighet såå skönt, hoppas det blir sol då blir det sola av annars träning o tvättning.
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Mysigt med fika med vän:)
Ta hand om dig och hoppas du piggar på dig fort.
Kram Pia

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas att det var ett tillfälligt illamående bara. Min dag har bara bestått av jobb så något annat har inte direkt hunnits med.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du har två lediga dagar framför dig! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Min dag har bestått i att fixa presenter och grattiskort. Ska iväg på torsdag och det är tre som ska grattas.
Sen de vanliga bestyren som ingen annan sköter här, haha, dvs allt är som vanligt.
Hoppas du kryar på dig! Kram

5:e kommentar, skriven , av Petra:

Jobbigt hoppas du piggar på dig 💛Kramar

6:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Jag har haft en härlig dag! Hoppas att du slipper bli sjuk.

7:e kommentar, skriven , av ullie:

har oxå mått lite idag men tog illamående tablett ja fått o kändes bättre o sen hos kusin o ddet gick bra. ja vi satt uta tills myggen åt oss mysigt o ses

hoppas du piggar på dej vännen o det inget blir o lycka till med morgon mötet sen får du vila kramar o krya kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du piggar på dig och inget bryter ut.

Min dag var lugn och skön.

Kram och ha en fin dag!

9:e kommentar, skriven , av eval8:

Hoppas du mår bättre idag! Njut av dina lediga dagar!

Kommentera inlägget här :