Idag är ingen vanlig dag ...

publicerat i allmänt;
 
Ja i dag är ingen vanlig dag för det är mina tvillingars födesledag, hurra hurra dem blir 33 år & gud va åren går snabbt nästa vecka fyllerm in äldsta 37år 
 
Jag tycker jag var där nyss 37 asså , ha ha ja jag lever efter vem jag är som person inte hur gammal jag är ..
 
Maken är ledig vi skall hämta en lykta till balkongen som jag beställt & sen blir det bara att ta det lugnt, jag skall ha ork kvar till jobb helgen ..
 
Vädret är ju sådär viktigaste är att det inte regnar känner jag, bara att kunna vara utomhus är så underbart ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Stort grattis till dina döttrar! :-D Kramis

Svar: det är en av var 😘kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Stort, stort grattis till dom! Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis till tvillingarna! Visst är det konstigt när barnen blivit äldre än man själv!/E-L

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Stort grattis till dina tvillingar! Tänk så fort åren har gått :D

Kram

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Ojj, har du sååå "gamla" barn. Men, kära du, du är väl inte så gammal, fick du barn tidigt..?? *bara nyfiken fråga*
Trevligt & skoj med tvillingar, är det enäggstvillingar..??

Ha det bäst.. // Kram Annelie

Svar: tack ja jag var 18 år första o sen 22 år då hade jag 3 tvillingarna är en av var min äldsta blir ju 37 på tisd men jag känner mig ung så lever efeter det hehe kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :