Svag ..

publicerat i allmänt;
 
Jag har ju känt mig sådär som om det står något i kroppen, men så är nog inte fallet utan värre än så, jag har nog fått ta 2 steg ner i hålet**
 
Var hos psykologen i dag och hon kände inte igen mig, jag berättade allt & ang min utmattningssyndrom som gjorde att jag var hemma ca 1 år innan så kan man lätt falla dit igen, vilket är super viktigt är oxå att chefen tar sitt ansvar.
 
Ser till att man mår bra, arbetsmiljön är under kontroll, men jag har nog kört på & stressad att hamna på vån som jag blev sjuk på då där ofta behövs extra folk & vi får flytta runt.
 
Jag har ingen ork alls, blir fort trött, inte pratsam som vanligt, ja en massa faktorer som jag själv märker, har nu mailat min chef så får vi se. Annars får jag gå via läkaren för jag vill o tycker om mitt jobb men inte på bekostnad av min hälsa!! 
 
 
Hoppas ni har det gott 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Hälsan i första rummet alltid ... kraaaamm 😚

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Det är verkligen jätteviktigt att lyssna på kroppen som du gör nu. Utmattning är inte att leka med. Bra att du söker hjälp på en gång. Ta hand om dig <3 Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Arbetsmiljön är ju så viktig och här borde ju din chef kunna bjudas in till ett samtal med din psykolog så att hon kan ordna till så att det fungerar öfr dig att jobba. Detta är väldigt tydligt reglerat i arbetsmiljölagen.
Och om det är jobbet som påverkar dig så är det ju där förändringen måste ske. Önskar dig det bästa och hoppas du blir lyssnad på.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Du har ett tungt jobb , var rädd om dig fina.kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

va rädd om dej fina eva <3 du måste ta det lungt inte skoj o sjunka igen :/

har varit sjukskriv sen förra feb jobbade tre v förra hösten sen fick ja ju propp i benet så nu e ja hemma på obestämd tid. vet att detta blir en jobbig återkomst efter detta lång rehab så ja bara ta en dag i taget kan inte göra mera
kram fina o va rädd om dej nu

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hälsan är viktigast så det är bra att du lyssnar på kroppen och knoppen.
Sköt om dig!

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av eval8:

Bra att du lyssnar på din kropp. Bara du som kan göra det! Håller tummarna chefen fattar.

Svar: Ja du det är hennes skyldighet! ja vila är det som behövs nu i massor tar alla tillfällen i akt ..ha en fin dag E-L
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Annelie:

Hej vännen, det var länge sedan.

BRA att du drog i handbromsen nu,,,, som du skriver det är sååå fruktansvärt lätt att ramla baklänges i detta hål igen. Håller tummen för dig, att du har en BRA chef som verkligen lyssnar på dig.

Vet ej vad du jobbar med, men har tänkt att du är något inom vården, är det rätt..??

Sköt om dig.. // Kram Annelie

Svar: japp på äldreboende kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :